i fell in Dior

Whuhuuuuuuu!
Jag kollar just nu på tåg och bussbiljetter till Kristianstad! Åker antingen på torsdag, fredag eller lördag! Jag kan välja mellan att sitta på en buss i 9 timmar (obs. trådlöst internet, de e bra!) som kostar 362kr. eller så kan jag ta snabbtåg som går på 4 timmar för 683kr.
Vad skall jag ta D: mööh!

Saker jag måste göra innan jag åker:
- Fixa mitt eget bankkonto nu när jag har fyllt 18.
- Packa alla mina saker.
- Städa mitt rum!
- Skaffa sprit till festival och skåne.
- Fixa datorn, för den dampar.
- Fixa körkort info.
- Skriva ut info om universitet, stipendium osv.

Much to do, not to much time.

Kommentarer
Postat av: Sophia

OCH tRÄFFA MOI <3

2010-07-04 @ 20:05:44
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0