Mahi Ve

Hej! Jag är stum! Jag kan icke prata för jag har sjungt för högt till Hoffmaestro och Kapten röd! Emmaboda va AS NICE!!! Jävligt skabbigt o bo i ett tält där människor spyr och kissar på men vafan!!
Fett skönt det kommer bli att sova i sin säng idag......... <3 awsum!!! BILDER KOMMER! såfort jag hinner ladda upp de! Jag köpte 2engångskameror, så ja kommer få ut dom ap coola! :) Jag kan förvana er att jag har en bild på ett par som knullar på gräset och Kaki och 10 killar står bakom dom o tummen upp!
Jag har en bild på Kaki, Carl, Natalie, Hannes o några fler OCH KAPTEN RÖD! Awsooome!
Jag har även en bild...vad jag kommer ihåg... då typ 10st. hoppade på en apstor traktor och posade. Så, nu skall jag fixa min lilla mobil för jag har seriöst ingen arning om hur man svarar när nån ringer!! Jag har instruktionsboken här nånstans...
Emmaboda låten är låten som fastnar i hjärnan och får en att vilja åka till indien <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0