restless

Sov över hos nörden inatt igen med Fridfull! Vi badade kvällsdopp och morgondopp och kollade på SATC och åt mat!
Nu blir det snart utgång för min del. Ska träffa söta kaki med flera mihih sen drar ja o Elvira ut o tar en liten bärs!! imorn ska ja upp kl 8 och åka till Skåne och besöka min käraste Vanessa! :') saknat henne jätte mycket o blir kul o träffa henne!
Det kommer vara mycket sprit och cyklande och skåningar kan jag tala om, eller det va det som hände iaf förra sommaren :)
Sen blire emmaboda o ja e ffeeeeeeeeeeett pepp!!! :D wwihuhu
Min bror är ute o köper min födelsedagspresent: Limochello o jägermeister! ohlala :O Slänger in en liten bambu bild från kina, sen drar jag! BAI <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Varsåågood! Hahaha, jag skulle svimmat om det flög runt sådana fjärilar överallt. När jag vaknade imorse satt det en fjäril på min vägg och stirrade på mig och då dog jag. Apropå allting, hahaha.

Jag med! De är så fina!

2010-07-12 @ 09:57:41
URL: http://ithkos.webblogg.se/
Postat av: Sophia

Nörden? VAd FAN MENAR DU MED DET?!?!!?!?! Oj jag prutta. fattar vad du menar. Nemen serri uppdatera bloggen lite. vill ju veta vad som händer där nere (i skåne alltså, inte mellan benen). Med vanessa å så.. typ. tja. hej. hå. hej och hå. hur ska jag avsluta?`vet inte. Saknar dig. BUHUHUHUHUHHUHUHUHU NU HOPPAR JAG: ORKAR INTE MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



suck my dick while i fuck that ass

2010-07-13 @ 13:08:39
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0