Standing in the way of control

Âlo mes amis!
Ni undrar säkert hur jag har det här nere i södern. Men jodå, livet rullar på för fullt! Jag hänger med Vanessa och Austin hela dagarna. Jag måste berätta att igår var jag 2 mm ifrån att få en hjärtattack. Efter en ap läskig skräckfilm så tvingade jag med austin o vanessa att följa mig en liten bit hem för utomhus var det kolsvart. Sen när jag väl va framme vid huset insåg jag att alla dörrar var stängda, så jag började banka på de som fan för jag kände verkligen hur nån skulle komma o ta mig bakifrån. Icke på ett sexuellt sätt. När jag väl kom in i mitt rum o stängde dörren så rullades min rullgardin upp HELT AV SIG SJÄLV! jag stod som förlamad och gömde mig bakom min gaderob. INTE KUL!
puh! Nu snart ska jag iväg till EMMABODAAA! Fett taggad. Men mest att se mina kära vänner igen <3
Här kommer små bilder som jag har tagit lite då o då från mitt landställe. Njut o se!

Gångstig till havet. Min dagliga väg till havet.

Se här se här! My brand new cellphone! :D

Blommor i mitt blommiga sovrum.

Min finaste hundvalp <3 Vanessa när hon sover!

I mitt sovrum! Älskar mönstrerna skuggorna ger golvet då solen skiner genom spetsgardinen.

Den gamle vid havet. Min far vid havet.

I uttråkan då jag väntar tills Vanessa är klar med sminkningen vilket tar 2timmar varje dag! maha -.-

Människan jag saknar allra mest just nu: Meine Mutti, ich freue mich so sehr wenn wir nach Warschau fahren!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0