Being in a spiderwebb.

Tack för tårarna på kinderna.
Tack för stjärnorna på himlarna.
Gick världens promenad. Från kungsholmen till Vasastan. Över tre broar. Förbi hundratals människor. Jag var så koncentrerad. Tänkte, kollade på varenda en som gick förbi mig. Tänkte efter hur dens liv är. Jag tänkte efter hur jag ville göra.
Sedan länge har jag alltid velat tatuera en fjäder på min kropp. En fjäder som symboliserar min frihet. Jag vet inte vad jag vill göra ännu. Jag måste ha mer tid. Måste få råd.
Jag är rädd. För det jag tänker, för det jag än beslutar mig för.
Jag älskar min utsikt. Allt jag har att säga till er, resten som läser min blogg o inte har någon aning om vad jag skriver om.
Jag älskar min utsikt från mitt fönster, jag önskar att ni såg den!

Men en sak kan ni väl göra för mig? Lyssna på Håkan Hellström, Fairytale of New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0