hangover

Hehehe... aj! Mitt huvud! Hade galen kväll igår bestående av:
* Lite för mycket o dricka
* Badade med Littauen
* Hade lerkrig med C.
* Nån snubbe skulle tvätta bort det jag sprang iväg
* Jag hittade ett par raybans!!! (inga äkta men whatevaa awsome för ja har tänkt o köpa ett par!)
* Jag plus tre andra satt fast i nån jävla livräddningsring!
* "alla bra kvällar slutar med donken". det gjorde det men jag har lite svårt o komma ihåg mer.
* Plankade hem
* Kom insnubblande klockan halv tre imorse med lera i ansikte, irriterande hicka.
* Deckade och sov i sex timmar innan min brors fula sjungande väckte mig!
ajjjjjjjjjjjj

photograf: Me (valerie T.)
place: Trouville, France

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0