Mother fuckers are so nice Suck my dick, lick my ass In the mix we have sex, every night with my famous friends


Jag måste bara! Det här har varit jag dom senaste... 1½ veckorna haha! Sittande i skuggan med min lilla (underbara) bok! Det är sinnesjukt. Boknörd som jag är och alltid har varit så när jag väl läser en bok som får mig att ta med den överallt jag går, kan jag inte lägga ifrån mig den. Detta var innan en TV show min klass gick på häromdagen. Medans alla satt i solen och schtekte satt jag i skuggan och läste. Mobbed, och smygfotat! Buhu! dags o läsa ut boken nu så att jag kan vara lite social igen! möhö!

But but, imorse var jag grymt nervös för en intervjuv jag skulle gå på! (jag kom på att jag borde skriva lite mer om mitt "spännande" liv, vad ja gör på dagarna osv.)
Det var en intervjuv om... nja, jag säger när jag får svar om ja fått jobbet eller inte. MEN, på intervjun skämde jag såklart bort mig som vanligt. Först så blandade jag svenska o engelska som fan för ja kom aldrig på vad orden hette på svenska. Sen så snubblade jag och föll halvt på golvet över ett par sladdar. Uaaah, jaja. Men jag skulle få besked nästa vecka! Håller tummarna! :)
Efter drog jag till skolan, slapp skoldag as usual iaf nu på slutet. O kom just hem från att ha haft fina samtal med min älskade granne Kaki på skylten i slussen med McDonalds kassar fulla med pommes och chicken wings. Namnam!
Ingen skola imorn so, i'll see you then mother f. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0