It's the same old story



Jag har förövrigt hittat en ny favorit konstnär. Han heter Joe Sorren och har bla målat dessa bilder här uppe! Jag tycker på ett underligt att de beskriver mig själv så mycket. Som person innanför! Speciellt bilden längst ner till vänster. Flickan med kameran och det stora huvudet fullt med för många tankar!



Har spenderat min dag hemma hos Maxi idag. Han tog studenten och kom invinglande och stank öl! GRATTIS till er alla! GRATTIS till min Elvira, och till er alla andra mina vänner som gått ut nacka nu! :D GRATTIS! Jag bjuder på en gammal bild på mig Maxi och Elvira!

Grattis på er två gamla, för mig äre ett år kvar! Och då Maxpax flyttar vi minsan till berlin! Eller jag hänkar med dig!

Nu ska jag dricka thé sätta mig på balkongen och måla. :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha göör ingeet! Jag tar bort människor typ hela tiden, eheheh blir galen. Do it! :>>



Haha vad nuttiga ni såg ut!

2010-06-03 @ 21:46:38
URL: http://ithkos.webblogg.se/
Postat av: maxi

så illa var det väl inte? =O

2010-06-07 @ 17:11:09
Postat av: val

HAHA du skulle bara veta! :D

2010-06-08 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0