jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.


Mööh. Har inte ätit något idag... förutom bröd. Jag undrar varför, jag mådde illa som fan när jag skulle äta thaimat och kunde inte gå på några minuter. Jag kanske blev matförgiftad? Eller så var min mage bara ledsen.
Jag saknar min vän. Hon människan som är på bilden ovan! Hon heter Hedvig och är en jätte förvirrad människa. Eller vi båda blir förvirrade när vi är med varandra... kombinationen är inte alltid den smartaste he he...
Jag tycker lite synd om gamla tanterna som får sitta bredvid oss på tbanan, och höra våra intelligenta samtal. Dom skrattar säker åt oss, men det är lugnt. För det gör vi också!
Miss you <3
Jag börjar typ lära alla Håkan Hellström texter utantill btw. Och jag som suger på att komma ihåg låttexter. Äsch, saker kanske ändrar sig här!
"Jag hör fortfarande, hur havsvindarna blåser."
är inte det bara för fint?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0