jag hoppas att du, kan se mig nu.

Har hängt med min mor hela dagen! Pratat tyska med min bror (för omväxlings skull) och jobbat hos grandma! Ja o mami hade lite roliga samtal somvanligt. Vi kom fram till (eller jag rättare sagt) att min förra skola, Tyska skolan, är en liten galen skola. Den är jäävligt hård o strikt. Min bror brukade få kvarsittning en gång i veckan, då han tvingades måla jultomtar i rektorns kontor, o sopa hela gården!
Jag som 7åring hängde med människor som gick i 13:e klass (18, 19 åringar)...
Det har gått ett x-tal mördare i min gamla skola, bla. Lasermannen! HA HA. Vilket är lite komiskt eftersom han hade ett jävligt stort hat mot invandrare när han själv var halv tysk, halv schweizisk med invandrarbakgrund.
När jag gick i trean upplevde min kära skola ännu ett mordförsök, då min brors klasskamrats, storebror blev knivhuggen av hans klasskompis Leon. Lite galet eftersom jag brukade se Leon varje dag i skolan o hade ingen arning om att han tänkte på mord o skrev dödsbrev på datorn...!
Vad mer sen då? Lite självmord här o där, lite dödsoffer... tex. en pojke som ramlade ner i nån tunnel vid Slussen och var försvunnen i två dagar innan han hittades död...
Gammal klasskompis självmordsförsök osv. Usch vad hemskt egentligen.
Nu påstår jag inte att tyska skolan är världens psycho och olycks skola, men det är lite knäppt och sorgligt att så många som har råkat ut för sådanna hemska öden har just gått i min gamla och första skola.
Och sen så har jag blivit lite kär i Håkan Hellström...igen. Åh <3 sån musik är bäst på sommaren! Och jag vill höra honom, och fan att han inte kommer till Emmaboda!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Brutal skola! Fast i och för sig kan nog vem som helst visa sig vara mer eller mindre störda. Jag går säkert också i samma klass som framtida mördare, hahah.



Haha bra det! Jaa, kul! Har ingen dricka egentligen men kan nog trolla fram något, hahah. Hahah äh du missade ingenting, det var egentligen bara massvis med fjortisar och brats som ful-dansade till dålig musik, hahah. Men ja, det var ganska mycket människor i alla fall! Men vi var bara där en stund och då hade det nästan precis börjat. Hahaha Sollentuna? Hjälp hahah. Jag med! Hör nästan till sommaren lite, haha. Klart jag gör!

2010-06-22 @ 00:02:33
URL: http://ithkos.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hahah aningen! Du får mitt med haha 0739618007. När åker ni dit typ? Får se om Elin och jag kommer förbi sen, haha. Maah, tack!! Hahah :>

2010-06-22 @ 14:23:24
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0