NYC here i come...humhum i mean china here i come!

I'm off to go mates!! om 45 min åker vi till flygplatsen mor finland och sen till china! Det coolaste e ju att papis jobb gör så att vi får sitta på flygplatserna i "privata" rum där man får gratis ships och gratis frukt och läsk och namnamnam! Good things!!! Jag langar en fin avskedsbild som jag har tagit:

Detta trodde ni väl inte? Att jag skulle välja en bild på NYC? Detta är iaf min handske som välkomnar min älsklingsstad! <3 Jag hade handen där för att jag ville att skärpan skulle fastna på den och bakgrunden skulle bli fläckig som den är på bilden! Egentligen skulle ja klippa bort handen men den va cool. So i keep it!
Min bror är som en syster btw, har aldrig någonsin uppleft en snubbe som står framför en spegel så länge! Längre, mycket längre än vad jag gör! Tönt!

HA DET BRA MINA ÄLSKADE VÄNNER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0