slipping through my fingers

Cyklade som en galning genom stan för att komma till Kinesiska ambassaden. Seriöst, jag cyklade på två små långsamma östermalmskärringar. Dom spottade på min cykel :'( buhu! Mötte en trevlig pujke i kön (skulle lämna in mitt visum) o han berättade att han kom från kina och skulle hem o han studerade här o han gav mig massa tips på vad jag skulle göra i kina osv. TREVLIGT!
Är superduper duper duper pigg och trött, kom hem kl halv ett igår kväll så ja skippar skolan idag! Ja vet inte ens om vi har skola idag :S:S och jag har NOLL pengar på min mobil :( MEN snart ska jag köpaaaaaaaaaaa.
Åh, osammanhängande. FETT PEPP och vill springa runt naken på min gata!
Dont-forget-me-street. Om jag får döpa någon gata någon gång ska jag döpa den till Dont-forget-me-street. Fint fint!
Nu glömde jag bort vad jag skulle göra............. fan!
men ehm, jag var ju på Gotland! med min papa! O HÄR BILDER ÄR:

PICTURES BY ME mE Me!
trallala

Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Flugbilden är GRYM!

2010-06-10 @ 21:21:37
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0