sniffing in the VIP area

DAMDAMDAMDAM! jag e FETT rastlöööööööööööös! jag vet inte vad jag ska göraaaaaaaaaaaaaaaaaa. jag humm har börjat packa ltie nu, men imorn blire mer! PLUS att ja ska till pappas nya jobb! WUHU! hans jobb har flyttat till kungsholmen så ja ska nog flytta dit................
åh borta ja ja menar cykla dit.
tralalalala. Vad... ska jag berätta?
JAJUSTE! ja kan berätta lite om gårkvällen :)
Jag drog till skinnis o mötte min bästa kakis och alice, CJ, Lisa, Jina (tror ja:S) Elias, GORGE (utala det spanskt!) och denias!
Vi rökte pipa och lyssnade på italiensk opra musik <3 kvällen slutade med att jag hängde med... 4 sydamerikaner som stod o dansade på parkbänkar och pratade fotboll! Kände mi lite utanför för ja kommer inte från sydamerika :'( möh. Sen...vad hände mer?? Sen mötte ja en gammal klasskompis på bussen som ja inte har sett på typ.......... 2år :O good things!

pic 1+2 taken by me, pic 3=unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0