soon

SNART-SÅ-ÅKER-JAG-TILL-KINA-OCH-JAG-HAR-ALDRIG-VARIT-DÄR-OCH-OCH-JAG-ÄR-SÅ-PEPP!!
kom hem vid tretiden imorse oCH DAMN GIRL! Det va så jäääääävla ljust ute! det kändes som om det va typ... kl 11 på morgonen eller nått! Ja stod o gapade (halvt nykter)inför stockholm och kunde inte fatta att det va så jävla ljust kl 3 på morgonen!!! Alltid när jag kommer hem kl 3 på morgonen är det alltid asmörkt o man ser typ inget men nu såg jag ALLT! och jag blev as vaken pga av vädert. Men sen när ja skulle lägga mig tog det inte många sekunder innan jag ramlade in i sömnen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kinaa? Bääst! Kom också hem tre igår kväll, jätteljust, förstod ingenting. Hahah.

2010-06-20 @ 20:46:44
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0