xoxo

AJ mina armar! jag har klippt buskar hela morgonen och kommer få världens träningsvärk! Men... 500 spänn tjänade jag! KATSCHING! pengarna rullar in på mitt sparkonto som börjar bli ganska...mkt nu mihi! Fan va skönt. Sparar till att ja flyttar hemifrån.
Hedman, min älskade Hedman var så otroligt bra o varje gång hon sjunger så får ja världens kick o står o ropar bland massa okända! Jag är så stålt att min bästa vän visades i kungsträgårdens storskärm samtidigt som hon stod o sjöng på scenen med rinkebykören! AH underbart!
Jag känner mig så... förvirrad. Förvirrad över allt! men nu ska ja till en fotomässa med PH o få massa tips från coola fotografer! way!!
Håkan H. får mig att må bra :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0