Illustrerad vetenskap historia

Bara så att ni vet så har jag roat mig, genom att läsa igenom 3 Illustrerad Vetenskap Historia tidningar på två dagar, så nu kan jag allting om Josef Mengele, hur man gör side, om hur J.F.Kenndy dog (minut för minut!!!), Om hur Amerikanerna slaktade alla Viatnameser som bodde i byn My Lai, jag vet allt om polacken Witold Pilecki som sjävmant kom in i koncentrationslägret Auschwitz (senare även Auschwitz-Birkanau) och hans resa hur han flydde från Auschwitz och dog av ryssarna den 25 maj 1948 för han var medlem i Polska motståndsrörelsen. Jag vet nu även att indiska änkor blev diskriminerade och hatade efter deras mäns bortgång, och att de var lika bra att ta livet av sig, för det var inte värt att leva livet som änka.
Men jag kan fortfarande ingenting i matten, och jag har prov på tisdag och jag orkar verkligen inte och jag tycker att det är så svårt och jag behöver hjälp av min lärare men det går inte för att det är söndag och att jag vill skita i min mattebok och lämna in den till henne så hon fattar hur mycket jag älskar matte. <3

ps. jag tror att jag har "börjat" blogga igen thihi! Om jag nu ens slutade... O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0