Jag vill dansa på en strand och dricka vin.Jag vill sitta på en klippa och röka pipa.Jag vill ha någon som kan få mig att skratta.Jag vill göra allt som finns för att göra någon glad.Jag vill börja leva mitt liv.

om 9 dagar får jag mina hormoner! yay!
om 19 dagar åker jag till Frankrike! ännu mer yay!
om 2 månader åker jag till Kina! wow!

Jag har inga gardiner i mitt rum, så jag ser jätte trött ut hela tiden, för ljuser gör så att min hud får mörka ringar under ögonen. buhhu!
Jag är glad över att att dricka tee med min mor och min bror. För vi har konstiga diskussioner.
Jag gillar när min far välter gamla damer när han ska gå av en cykel, för han är nästan 2 meter lång.
Jag gillar hur min indiska duk hänger vid min säng, så att jag kan se på den när jag försöker sova.
Jag giller inte, hur få ord det finns i min dröm bok. Jag drömmer bara drömmar, som inte står i boken.
Jag gillar flashdance. Såg den igår och hon va så snygg!
Jag gillar inte att träna egentligen... men nu ska jag börja, såfort snön försvinner!
Jag gillar inte att flaggan på skolgården har varit på halvstång hela veckan.
Jag gillar inte att blogga för jag aldrig har något intressant att skriva om.

Jag gillar dokumentärer. Har sett... 3 dokumentärer på 2 veckor.
Jag gillar att det finns cornflakes i skolan, för det är det ända jag gillar typ.
Jag gillar att affären i gamla stan har utförsäljning imorn, så jag och mutti skall dit och handla massa fina saker.
Jag gillar att jag har sökt ett jobb som alla kommer tycka illa om.
Jag gillar inte att jag har fantasibrist på vad jag ska fota på fotolektionen.
Jag gillar INTE detta inlägg. Och jag vill bara skjuta ner min blogg och spola ner den i toaletten. :(
Jag gillar att jag har lång sovmorgon imorgon!

Vad ska man säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0