who am i today

lalalalalalalalalalalala.
jag är lycklig! Det går inte att beskriva min glädje just nu! ÅH vad skönt det ska bli att åka iväg. ÅH vad skönt det ska bli att åka med bara vänner. ÅH vad skönt att åka till Nice och Paris.
ÅH VA SKÖNT! <3
Asså det går inttttttttttttttte <3
jag sitter och lyssnar på fransk pop musik och dör av längtan. På söndag gäller det!
Och på fredag fyller min älskade Carro 18, och vi drar ett helt gäng till restaurang och krogen efter. På lördag följer jag med min älskade Verena på modell grej. På söndag ÅKER JAG!
På fredag har jag egen historia lektion! På torsdag spelar Heds reggea låt på hennes skola. Åhhhhhhhhhh livet är för underbart just nu!
Och...det känns som om jag har vuxit lite av mina hormoner ;) thihi! åh! <3

Jag skulle kunna dansa runt jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0