Bon jour

Autsch, mitt huvud!! För mycket dansande för mycket martini för lite vatten...
Igår va as kul! Jag tror jag dansade genom hela lägenheten, dränkt i rödvin. Bästa va bilden precis när Frida tappade glaset i marken, och man ser min o ebbas miner. Ebba med gapande mun, jag står o asgarvar! Nån snubbe hade med sig nått australienskt instrument, vi stod på gatan och spelade! Några brudar låg och badade i badkaret, hade stora disskussioner med en långhårig hippie halva kvällen, ebba dansade nörd dans, jag gled runt i trapphuset, alla va utklädda, allt va nice!
Men det är inte slut ännu, ikväll blire fest igen fast denna gång i Nacka! Tjohej!


Det går dagar då jag önskar jag bar vita stora pudrade peruker, och långa tyllkolar. Vita siden ballettskor och sminkat ansikte. Ett rum med gult på väggarna och en trädgård med världens vackraste blommor. Ett fint öppet thé rum med thé från hela världen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0