en dag ska ni se mig

O jösses! Min vårförkylning har kommit! Visste att den skulle komma snart, blir alltid förkyld när klimatet växlar så fort!
Jag börjar bli lite beroende av mina amerikanska pain reliever pills! Har aldrig kännt mig bättre! :P
Nej nu ska jag i min lilla ensamhet cykla runt i stan och kolla igenom varje bokakedemin butik, för jag har fått ett presentkort på 250 kr! :O vilket blir typ... två nya pocketböcker... 3 om jag har tur! Haha patetisk jag är!

Place: Brooklyn Bridge, NYC
photografer: Valerie Tornblom
Jag lovade min pappa en gång när vi stod på bron; pappa, en dag så kommer du se mig cykla på den här bron varje morgon påväg till jobbet.
Jag drömmer fortfarande om det. En dag ska ni se mig cykla på den bron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0