I'll try, but it's so hard to belive

Min pappa har bott denna vecka i min favorit stad. Han säger att jag kan få bo där en vecka hos hans kollega om jag vill åka dit.
Till NYC. Hur underbart är inte det?
Pappa bor i The Village, min favorit stadsdel i NYC, jag önskar jag vore där med honom! :(
Gjorde lite små konstverk med mig själv imorse! Jag verkligen suger på att ta bilder på mig själv. Jag älskar ta bilder på andra men kan verkligen inte ta bilder på mig, främst för ja tycker ja ser misslyckad ut på alla och för att ja suger på att posa. Haha!
Senaste tiden har jag börjat ta emot mina komplimanger jag får, och känner att jag får super mkt bättre självförtroende om mitt utseende. Do so you too! Jag lovar, man lär sig älska sig själv :D

 


Kommentarer
Postat av: fridis

ohh wow vilka fina bilder :O gud du är så himla vacker, gillar den översta mycket, ascool. din hals och ansiktsform är så söt :) <3

2010-05-10 @ 00:24:25
Postat av: vallie

åh tack love!! <3 you make me so happy!!! <3<3

2010-05-10 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0