my life in a square



Modevisningen gick utmärkt, förutom att jag höll på o tappa skon under sista gången.
Min älskade PH kom o besökte mig och jag blev så glad! Min älskade Hedda kom o besökte mig men hon missade visningen (haha!)
Men men, jag o Hedda drog hem till mig, sen gick en promenad.. om man kallar det för promenad? Vi hittade ett par hörlurar så vi gick runt i stan och lyssnade på hennes mp3. Dansade moonwalk på tbanan, hoppade runt i parken, sjöng med så högt vi kunde. Ah, underbart! Mötte Kaks och Cars efter och kvällen var precis en sån kväll som jag älskar! Flumbum, pölse, natt, stockholm, vänner, promenad, frisk luft, ahhhhhhh allt som är rätt!
Ovan, bilder från visningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0