neutrogena awsome

Tvättade just mitt ansikte. Åh, vad jag älskar att tvätta ansiktet på kvällarna! Känna sig frisk och fräsch för natten! Ibland i min tråkighet brukar jag sitta och kolla på små youtube klipp om hur man själv kan få sin hud att bli friskare; tex använda naturliga sminkborttagningsmedel, göra sina egna ansiktsmasker osv. Hjälper som fan!
Varje gång jag åker till Tyskland o besöker min släkt, så brukar jag alltid köpa massa fint och billga ansiktsprodukter. De e sjukt billiga där (har dock blivit mkt dyrare på senaste tiden), o har världens bästa affärer som Schlecker, Müller osv.
När jag var i Frankrike med Maria så gick vi in i en Schlecker butik, hon var tvungen att dra ut mig för jag fick så stora tvångstankar på att köpa all tysk mat och grejer! mihihi. Vad ska man säga? Jag saknar mitt hemland. :P

Iaf iaf, jag vet inte varför jag skriver detta men för er som söker efter AS bra hudprodukter!!! Jag älskar, avgudar, hudvårdsprodukterna som kommer från Neutrogena!
Jag använder mig av tre grejer från Neutrogena:

1: Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 Wash Mask. Köpte den egentligen av misstag, trodde det var en annan. Men den är nice, för man kan ha den som sminkborttagningsmedel eller som ansiktsmask! Den är leraktig, och man blir väldigt torr av den. Bäst o använda ansiktskräm efter.
2. Neutrogena Deep Clean. Den bästa av alla!! Köpte den i Tyskland, och jag älskar den! Ni vet varje gång efter att man har tagit en minttablett eller minttuggumi så känner man världens fräshaste mun. Samma sak med denna fast man känner sig stört fräsh i ansiktet! KÖP DEN!
3: Neutrogena Visibly Clear, Daily scrub. Den tar bort alla pormaskar, och känns som typ sand när man skrubbar den i ansiktet. Man känner sig också super fräsh efter, och man blir as len av den!

venne varför jag skriver detta haha, antar nog att jag är på gränsen att tuppa av för ja e så trött så jag blir alldeles hyper!
Imorgon blir det modevisning för min del i designgymnasiet! Kanske ser ni mig där! ;)
BAI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0