P i n s a m mamma


Pictures: by me
Model: my lovely friend Sophia
Place: in my livingroom (haha!)

Jag kom ju på att jag har glömt visa bilderna som jag tog på PH när hon va naken i mitt vardagsrum! Så jag tänkte slänga in dom snabbt, innan jag glömmer det igen. Det har ifs gått typ en månad eller nått sen vi tog dom men jag glömde helt bort hur fina dom var :) Älskar ljuset, tur att vi fångade det precis då! Och PH såklart också! :D <3

hahha jag kan inte sluta skratta åt min mamma. Hon är så jävla pinsam. Hon jobbar som guide på riksdagen, så skulle hon på toa. Och dom som känner mig mamma vet att hon 50% av hennes vakna tid sitter o kollar ut på ingenting o instängd helt och hållet i sina egna tankar. Iaf, det hände idag igen, och hon glömde låsa toalettdörren, sen så kommer en kille i min ålder in o ser min mor. Nej fyfan, jag klarar inte av det! så jävla pinsam hon är! Jag borde kanske inte skriva upp det här, men ja bjuder påre!! Pinsam som jag själv är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0