jag är så seriös... help me singing

15 saker om MIG! :D

1. Jag är 17 år men ser ut som typ 12! thoh. Men serri, förra året när ja hängde med mamma på skansen på en visning så kom en gammal dam fram till mig o frågade hur gammal jag va. Jag ba: ja e 16 ska snart fylla 17. hon ba: aa..... O.o trodde du va 14 eller nått. Kul o veta!
2. Jag är en halvis. Väldigt exotisk! Jag är tysk och svensk. Men egentligen så är jag... Halv tysk, Lite svensk, lite österrikisk, lite fransk, sen har ja förfäder på min tyska sida som är östeuropéer! Sen är jag kristen men har judiska förfäder.. jag är 1/16 judisk för att vara exakt!
3. Jag flyttade till Sverige när ja va 7, och hanterade inte det hela så jätte bra. He he. Jag hamnade först i en förskola där jag inte förstod någonting barnen sa till mig. Så det slutade med att jag tog allas pokemon kort och blev skolans stora tjuv. Sen hände det att jag gick in med min ryggsäck i en affär, satte mig på golvet och la in allt jag fick tag i ryggsäcken.
4. Jag... hängde med människor som var 10 år äldre än mig när jag gick i Tyska skolan. Hur cool va inte jag?...:/
5. När jag började i svenska skolan när ja började i... femman, fick jag kanske 5 varningar på ett år att komma upp till rektorn. Inte så bra.
6. Jag var super super super osäker på mig själv när ja va runt 13-15 år. Jag vågade inte kolla mig själv i spegeln.
7. Sommar 2007 förändrades mitt liv då jag åkte tre veckor till england, där jag lärde känna de bästa människorna någonsin.
8. Jag kan inte sitta still just nu.
9. Jag har en extremt sällsynt... jag vet inte vad. Vi kan kalla det för rubbning i min utveckling. Det är så att jag har övernaturligt få hormoner och får därför in konstgjorda hormoner så att min utveckling ska utvecklas vidare! Altså enligt min läkare så har jag just nu en kropp som en 14-15 åring, och ska därför växa ännu mer. Denna grej har 6 stycker av 9 miljoner! Score.
10. Jag kom på att allt börjar på jag. Jag lyssnar iaf på Michael Jackson, för han är nog den intressantaste människan som har funnits på denna jord. Jag är så seriös, han verkar ha varit en sån otroligt stark människa med så stora drömmar, och gav människorna så hemskt mycket!
11. Jag humm.. min familj reser väldigt väldigt mycket! Vilket har fått mig att älska världen, och vilja se allt möjligt! Under hela skolåret har jag tex varit i... Prag, Tyskland, Österrike, Malta, Frankrike... och i juni+juli ska jag till Kina, Tyskland igen.
12. Jag har små perioder och har alltid haft då vissa saker intresserar mig väldigt mycket! De intresserar mig så mycket så att det ända sättet jag kan släppa allt är genom att kunna allt om ämnet! Det började redan som liten... (mest stora tragedier... egentligen bara tragedier) tex: Titanic, Förintelsen, 9/11, olika slags små mord, psykiska sjukdomar, The falling man, Tsunamin etc. Alltså, jag kan tex allt om hur många som omkom under 9/11 och Titanic, jag kan allt om vilka gaser de använde på att utrota judarna. Jag har besökt...2 koncentrationsläger, Dachau i Tyskland och ett annat i Polen. Jag har 3 stora lexikon där det står allt om psyiska sjukdomar. blabla
13. Mina barn eller djur ska heta: Pubert, Mathieu (utal: franskt), Pierrot (utal: franskt), Hasso, Vladysvlav...
14. Människor som träffar mig får oftast ett väldigt... underligt intryck av mig. Jag har lätt att få vänner men har svårt att lita på människor.
15. Doft är mitt favorit ord.

Om ni har fårgor så får ni bara fråga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0