fotoalbum

åhhhhhhh sitter halv tolv en tisdagsnatt och kollar igenom bilder från när ja var liten. Jag kan inte låta bli att skratta, jag och min bror va så otrolig tjocka och söta!
Det allra bästa är att jag hittade en bild på mig och min bästa vän när jag bodde i Tyskland. Vi tappade kontakten när jag flyttade till Sverige, men jag kommer ihåg alla roliga saker som vi gjorde! Jag kommer ihåg att hon hade höns i sin bakgård, då jag alltid fick ta med mig ett ägg, och att jag klippte hennes hår i Kindergarten!
Jag har alltid tänkt på henne då o då, undrar vad hon gör nu osv. Sen så hittade jag henne av en slump på facebook! Jag skrev till henne för va inte säker på om det verkligen var hon, men det va det!!! Fan vad underbart, äntligen har jag någon som jag kan dela barndomsminnen med :'D

 


1.När jag va 2 år.
2.När min bror var 4 år!
3.Jag och min bror flashar oss :)
4.Papi och Felix :)
5.Jag och min Papi <3
6.Jag och Freya :)
7. Min dåiga bästa vän Carlo :') som förövrigt har hoppat av skolan och är drogberoende nu :(
8. Jag och Mariam (hon jag har kontakt med idag igen! :)) söta!
9. Jag och Vanessa. Enda bäbisvännen jag känner riktigt bra än idag! Crazy stories man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0