You are the saddest person, i've ever met. Why is a boy so sad, when you are so young?

Såg en jätte bra film nyss. Den heter New York, I love you. För er alla som har varit i New York, och för er som drömmer om att åka dit, ni kommer känna igen er själva och älska staden så otroligt mycket.
Jag stod i centeral park i februari, ensam. Min bror och pappa var på ett café och jag ville ta en liten promenad.
Jag stod och kollade ut på vattnet då en man med en svart lång rock kom fram till mig. Han ville sälja vykort till mig, där han hade skrivit. New York opens up your eyes.
Jag skakade på huvudet och sa att jag redan hade köpt ett par vykort. Han svarade; It's ok. I still love you!
och sen så gick han iväg.

När ni har sett filmen, så kommer ni ihåg alla dessa små detaljer som händer när man är i NY. En oförglömlig resa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0