you cant go no faster

HAHAH FYFAN!
Fick nytt ett sms av kaki där det stod:
"HAHA HAHA du vet hon bruden på donken som sa "Hej på er snorvalpar" hon är tydligen en känd bloggerska i sverige och kallas för dessie. galet va? haha!"

För en månad sen ungefär satt ja o Kaki på donken typ halv ett på natten då en aspackad liten fjortis kom in med en dm höga klackar och vinglade och föll som fan. Bakom henne gick hennes inte alltför nyktra vän, as bitchig och kollade snett på varenda  människa som satt i Mc. Jag o Kaki vände oss om för att se vad som hände, då hon kom fram till oss o ba: Hejsan på er era snorvalpar!
Ni skulle ha sett våra miner haha, vi va så jävla chockade! Efter att vi satt o tyckte synd om dom två skulle vi gå ut till busshållplatsen för att dra hem. Då vi stötte på hennes fulla fjortisvän, som låg på golvet och frågade alla om hon kunde få en cigg. Kaki bjöd henne en och jag hjälpte henne upp och frågade om hon va ok.
Nu fick jag reda på att bitchen som kallade oss för snorvalpar är en bloggerska, tydligen rätt känd. Hahahahahah jag kan inte sluta skratta!
LOL!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh tack vad snäll du är!! :):):)



lite småkul historia:D

2010-05-13 @ 22:55:14
URL: http://josefins.webblogg.se/
Postat av: My

haha fyfan hon är så jävla sorglig!

2010-05-16 @ 15:35:23
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0