I just took my wings, and flew away!

Jag har jätte svårt för att gråta. Jag önskar jag kunde sitta och gråta till en låt bara sådär. Men nånting berör mig riktigt mycket så får jag rysningar! Det är nästan lika bra!
Idag började jag gråta dock! Har inte gjort det på typ... 3månader kanske! Min mama skällde ut mig som vanligt och sa att jag pajar allt hon gör, att jag borde egentligen fira julafton själv, för jag förtjänar det osv. osv. Så jag fick nog sa precis var jag tyckte, tog min jacka, blev så arg så att jag smällde mitt ben på en lyktstolpe så jag fått mega blåmärket och gick till mitt hemliga ställe och började gråta! det var lite skönt!
Jag var trött att bli stabbad i ryggen hela tiden.

pictures taken by me
in china summer2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin åsna <3<3<3



Det är alltid skönt att gråta. Ta inte åt dig av det hon säger. Du är perfekt på alla vis och förtjänar alltid det bästa. Puss

2010-11-22 @ 08:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0