no stress

IJSCK! jag e fett stressad! vi har två fucking prov nästa vecka och jag har inte hunnit öva något och jag känner lite, lite panik! Religion (kristendomen) är sjukt tråkig, och psykologin är rätt så intressant men jag orkar ändå inte sätta mig ner och börja öva -.-
Jag är iaf. glad! För jag och min bästa vän Hedvig har blvit feta mail kompisar! Varje dag skriver vi ett mail till varandra där vi viskar fram våra hemligheter. Vad vi tänker på. Vad vi gör. Vad som pågår i våra huvuden! Så varje eftermiddag har man alltid något bra att se framemot. Nu har jag fått svar av min bästa vän!

Jag är helt slut. Jag gick en 3h promenad med pap, runt hela Hagaparken! Tog massvis med bilder, klappade får, andades in frisk luft. Det är skönt. För min pap är itne hemma så ofta, för han jobbar mycket utomlands! (han kanske är hemma... 3-4 dagar i veckan). Han jobbar mycket i London, Indien, Kina, USA, Kanada osv. Så han åker runt konstant! Jag får ladda upp bilderna nu snart. Men nu måste jag sätta mig ner och försöka koncentrera mig! Hoppas jag inte somnar!


Sophia och jag <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så snygg!!

2010-11-06 @ 18:43:13
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0