nothing fun happens after 2 p.m.

This was my night!
(shit jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde först...)
jajuste, nu faller allt på plats!
Mötte upp fina vänner, åt gratis våfflor på slussen, drog till Carls spelning med det var fullt och för lång kö!
Drog till Volmars och drack öl.
Ställde oss i Grottan-kö i typ  en timme (skämtar inte) och frös tydligen. Ni vet när man är full och är jätte varm, men kroppen fryser typ så att benen skakar!
Kom in i grottan! Sprang fröbi han som betalade, så jag slapp betala!
Dansade, dansade, dansade, dansade.
hade kul, hade kul, hade kul, hade kul.
But... nothing fun happens after 2 p.m.
Så halv tre drog jag och Kaki hem, fast vi va piss hungriga så klockan halv fyra satte vi oss vid McDonalds och åt varsin hamburgare vid fönstret och kollade på när snön föll!
Det var fint! :) Kvällen va aaws...wait for it...om!!!
(jag vet jag är tönt som börjat kolla på HIMYM först nu, men det är himla bra!!!)

bild: skolfotot. Jag är längst ner på raden 2a från höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0