cool friends

Åh jag måste bara få skryta lite!
Jag är så glad över att jag har så coola vänner! Min äldsta och bästa vän Vanessa som bor i Hollywood börjar bli riktigt känd! Inte bara att hon är tillsammans med snälla Austin som är Hollywoods yngsta paparazzi, utan att hon även känner Demi Moore + Bruce Willies dotter, Quincy Jones dotter, Brad Pitts nephew, nånting Dickensons dotter, Billy Bob Thordons son osv osv.
Hela sommaren hängde jag, Vanessa och Austin i skånes mörka skogar (vanessa och jag har sommarhus bredvid varandra och har varit bästa vänner sen vi var typ 2 år gamla). Och förra veckan såg jag till min stora glädje att Austins film har gått as bra och massa coola, fina bilder på dom har kommit ut i skvallertidningar. Det är så att Austin började som paparazzi som 12 åring i Hollywood, och nu har en film producent gjort en film baserad på min käre vän! Asså det är så sjukt coolt! Jag har så coola vänner! :')


Vanessa och Austin på film premiären i Hollywood Austin och skådespelaren...jag kommer inte ihåg vad han heter, men jag har sett en film med honom iaf haha :)
Jag och Vanessa i sommras! kolla min coola Velvet Underground T.shirt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0