happy birthday!!!!!!!

Idag fyller två av mina bästa vänner år!! :D Sophia och Vanessa <3 Synd att jag inte är i LA och firar med vanessa. Det skulle spåra! 
MEN istället ska jag fira min fina ph ikväll, och det kommer spåra! meheh!

Fick just reda på att min bästa barndomsvän Carlo har hamnat i fängelse. Ungdomsfängelse... :/ Vilket är rätt synd för att han och jag var sjukt nära, och jag kan inte sluta tänka på om hur jag hade blivit om jag hade stannat kvar i Tyskland. Jag skulle säkert bli utslängd från skolan och ta massa skit tsm med honom, och jobba som horor på gatan... :/ Usch det är sorgligt, för Carlo är verkligen sjukt smart. Hans pappa är sjukt rik, men tyvärr bryr sig pappan inte ett skit om honom, hans mama är alkoholist och hans styvpappa är kriminell.
Jag tappade kontakten med Carlo ca 3 år efter att jag flyttade från Tyskland, men får höra lite då och då om hur det går för honom för hans plastmama är bra vän med min mama. Dock har inte plastmaman så mkt kontakt med honom heller för att hon skillde sig från Carlos pappa. Ah, komplicerat!
Jag sjänker en tår för min vän Carlo och hoppas att han inte kastar bort sitt liv i onödan och att han snart blir frisläppt från fängelset! <3
(jag vet, jag vet, jag såg konstig ut som barn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0