i hook you up with some poetry

föck. Nu snart ska jag gå till läkaren och jag vet inte om jag vågar :'( Usch, jag får mega mega ångest att jag skolkar från skolan och har bestämt mig att jag iaf ska vara med på sista lektionen! Min läkartid slutar vid tre skulle jag tro och min lektion börjar kvart över tre... så då skulle jag hinna åka till skolan och komma fram kanske halv fyra och vara med en timme tills vi slutar..........................!
Bröl jag hatar att skolka! och jag skolkar typ aldrig!!! så det blir ännu värre när jag väl skolkar :(  
Men efter skolan ska jag och kära Lisa gå till Bengans och få autograf av Håkan Hellström YAAY! jag känner mig som en 14 årig stalker-fan. Men fan! det ska bli kul! Ska ta en fin bild på lisis och håkis!

See you later aligator...... buhu jag e så nervös för mitt besök :( rädda mig?


Kommentarer
Postat av: Malin

oooki :D Meeh, det kan ju vara kul att pröva på lite ändå! Lite extraknäck! Haha och det i och för sig, det är ju smart!:D

Hahah eller hur :c Lugg är jättejobbigt, och jag ser ut som en man i lugg haha :C



Juste ja Håkan:D Ni får knuffa er förbi alla småtjejer haha!

2010-10-14 @ 18:38:40
URL: http://ithkos.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Välli jag la upp en av dina bilder på min bloggi :D skrev att det är du som har tagit den, hoppas det är oki?

2010-10-15 @ 17:23:57
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0