kevin home alone

Tjuh!
Idag har vi varit duktiga och stannat kvar i skolan en timme efter att ha slutat! Jag, Sophia och Esther har nämligen bestämt oss för att vara med i skoltidningen!!! Wuh!! Sophia skriver Sex and the city spalt, Esther gör lite mode reportage och interviewar människor om vad de har på sig osv. Och jag ska vara fotograf. Spännande!

Kom precis hem från castingen, tycker... att det gick rätt bra! Nervös var man ju innan, men vi får se om jag får jobbet. Man kan ju alltid hoppas!

En dålig nyhet dock är att min kära moster från tyskland är sjuk och kommer inte kunna besöka oss på onsdag :( Jag som var så glad över att äntligen få äta tysk mat och få min efterlängtade jacka. Men nu får jag vänta ytteliggare 3 veckor. För då åker ja och mam till Tyskland. Då fan ska jag ha min fina höstjacka!!! :@
Men men... på onsdag kväll blir det iaf teater med klassen, och på torsdag eftermiddag ska jag till min psykriatriker!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad roligt, vad gick du på casting för?:D

Haha det var någon kvinna som frågade mig om jag ville modellera för något och hon bara "nej men....du är ju söt...och lång..och smal...och sånt där" haha men var tvungen att klippa lugg och det ville jag eeej haha :cc

2010-10-11 @ 20:36:16
URL: http://ithkos.webblogg.se/
Postat av: Elin

Hoooppas det gick bra gumman.

Och jättegosig bild förövrigt.

2010-10-14 @ 19:26:20
URL: http://ljusskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0