lady singing blues

Jag som hade bestämt mig att jag skulle sluta skriva om mina underliga tankar och istället bara fokusera på att ladda upp bilder. För människor brukar så ofta få fel uppfattning av mig när jag skriver om hur dystra atacker jag får, och att jag tar fitt mediciner för att bli bättre. Men kiss. Jag måste skriva av mig, frågan är bara varför jag gör det offentligt, och varför så personligt?
Kanske för att människor ska på nått sätt veta vad som pågår inom den där lyckliga bruden som är social och hälsar på varenda människa som kommer emot mig. För att jag måste skriva av mig? Eller få respons av någon som säger: precis så tycker jag också?
Jag vet inte. Jag vet bara att jag måste skriva av det. Nu när jag behöver det.
Det känns lite som om jag lever i mitt egna mörker. Ett ljus svävar runt min kropp men inuti är den fylld av mörker. Endless darkness. Min psykriatriker försöker förgäves få bort mina fobier. Jag verkar bara bli mer äcklad när jag ser/hör/känner de.
Sen är jag trött på falksheten. Trött på dryga människor. Trött på att människor är så jävla fega som inte ens vågar gå fram och hälsa och hålla ett normalt samtal, istället trycker mig i magen och kutar iväg som om jag skulle slänga en bomb efter de, och sen värst av allt kallar mig för att jag osäker på mig själv. Fuck you!
Fuck this world!
Hatar att jag irriterar mig på allt! Jag som hade en sån bra dag igår. Idag så är det bajs och skit och vill bara dö. Hårda ord jag vet, men känner inte alla så?

Fast nu ska jag bli på bra humör och träffa en fin vän jag lärt känna på senaste tiden. Hon heter Lara och är aupair från Tyskland. Jag Lara och Maxi ska ut på café och prata tyska!
Det bästa av allt dock! Imorgon åker jag hem! Imorgon åker jag hem till Tyskland! <3


picture taken by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0