mr Bojangles

Åh! Jag är så glad! :)
Min bror ligger i min säng bakom mig och sover! Han är hemma <3 Jag sitter och lyssnar på saxofån i mina hörlurar för att inte väcka honom och ler för inget. För allt! :')
Idag har jag och Verena gått världens finaste höstpromenad på djurgården! Vi fick två nya vänner! En italiensk utbytestudent som gick en fin promenad liksom oss! Sedan en fransk turist som tog fina bilder på oss! Han ska skicka dom till mig sen när han har lagt upp de på datorn!
Fint att okända människor börjar prata med varandra i Stockholm!
Åh! Jag älskar Robbie Williams. Lyssna på skivan "swing when you're winning" Den är så skön att lyssna på. Lite smooth jazz med Frank Sinatra och Nicole Kidman! Fint fint fint!

Fina bilden tagen av fransosen Mael! :) Se... jag har blivit längre än Verena :') Jag som alltid varit kortare!

Fler bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Maël

I just want to say that you're blog is stunning ,I can't just get enough of it.....I, must sound like a groupie but I really do love it......

2010-10-20 @ 15:46:15
Postat av: Anonym

2010-10-20 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0