my heart will leave me there soon

Hej mina vänner!
Min vardag ser rätt grå ut nu för tiden! Men det är skönt! På dagarna sitter jag och pluggar (jag fattar itne var jag får energin ifrån, men har börjat älska att sitta och plugga och dricka thé i köket). Men idag så cyklade jag och pap till lidingö för att hämta bilen som står hos mina farföräldrar. Jag övningskörde för fösta gången!!!! Fick ett sms av kaki där det stod: "HAHA jag kan inte se min vallie köra en bil"
Haha inte jag heller. Men fan, jag svängde runt som fan på en fotbollsplan! Hade svinkul! Lite naturbegåvning där ;)
Men snart livar vardagen lite till! För ett tag sedan kom en modellscout fram till mig på tuben och ville att jag skulle komma på en casting! Inte för att modellandet är min största dröm precis...men min moster lyckades övertala mig att iaf prova! Så imorgon klockan 18 ska jag på "casting". Lär bli intressant! Jag har ifs. redan varit på en casting innan men shit the same!
Och i november ska jag gå catwalk, så ni får alla komma och se!
Nu ska jag tillbaka till psykologin! Så hörs vi senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0