so please just dance. And dance. And dance.

!(&#)(%"/#%(#"%#"(/((/%!!!! ååååååååååååh jag blir så irriterad! Överallt hör jag människor som klagar på varandra (jag klagar på andra heh) om deras utseenden och blablabla! Allt ska vara så himla ytligt hela jävla tiden! Alla måste se bra ut! Man måste ha bra självförtroende! Om man inte har detta så är det synd om en. Då är det något negativt. Visst, synd att många har dåligt självförtroende men man kan alltid bättra sig! Man måste inte alltid vara bäst, snyggast, roligast, självsäkrast. Jag brukar tycka att det är rätt kul hur mycket människor verkligen försöker visa att man har bra självförtroende. Att man försöker vara någon annan.
Nu är det inte så att jag har världens bästa självförtroende, jag tkr tex inte om att bli fotad, och ofast, oftast så ser jag mkt jag inte gillar med bilder på mig själv. Men come on, man blir inte alltid snygg på bild.

Alltid dessa jävla idealer om hur smal man ska vara. Hur mycket smink man ska ha. blablabla!
Varför kan människor inte bara inse att hur osminkad, hur ostylad, hur omakead man är så är man ändå en sjukt intressant människa! En beundransvärd människa som verkligen vågar vara, visa sig själv.

Nu kommer nog några ta illa upp. Andra kommer hålla med. Men vafan. Jag skriver bara vad jag tycker.
Och jag menar inte nu heller att jag gör rätt och andra fel, absolut inte. Jag kollar mig själv också i spegeln innan jag går hemifrån, jag sminkar mig och döljer utslag i ansiktet. Men att allt ska bli så jävla överdrivet. Det har jag verkligen ingen lust med, och framförallt verkligen inget jag skulle vilja följa!
IJSCHK!

(Visar en bild där jag även kan vara glad i bland och inte en sån stor surkärring som klagar om allt som är fel i samhället!! Jag brukar faktiskt vara en rätt positiv liten flicka men nu orkar jag inte xD)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har så rätt!! Söt bild förresten:)

2010-10-18 @ 10:44:11
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Du är verkligen den enda jag känner som skulle kunna skriva så, det är bra :) Stå på dig. Jag har bra självförtroende när det gäller mitt utseende, men det är det enda jag har. Förövrigt tycker jag att jag inte är mer än snygg :P Du är ju duktig, du kan fota och måla och en massa grejer så då kanske du inte behöver vara så överdriven! :)

2010-10-18 @ 17:38:26
URL: http://mizs.devote.se
Postat av: Malin

:D:D taaack, antar jag hahah! Men jag ska nog klippa lite kortare, typ 7 cm till nu tror jag :D



Jag har ganska dåligt självförtroende, men jag håller med dig! Det är något man får öva upp bara! Det är ju egentligen inte svårare än så

2010-10-19 @ 18:35:50
URL: http://ithkos.webblogg.se/
Postat av: Elin

Söööötnos. Saknar dig.

2010-10-20 @ 15:41:30
URL: http://ljusskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0