vännerna och vladysvlav

Åh vad gärna jag skulle vilja döpa om mig till Vladysvlav! Namnet är så sinnessjukt fint :') <3

Idag var jag och fina människor i Muffinsfabriken! Fett värt ställe, för de har nog... stans godaste muffins! Lugnt!
Dock lider jag (as usual) av fittig huvudvärk, och höll på att dö när jag skulle hem!
Jag längtar så tills på fredag då jag åker till Deutschland! Men alla pratar om att halloween är denna lördag!!! WTF?!?! jag trodde det var nästa lördag, och hade bokat hembiljetter extra på onsdag så att jag skulle hänka på feta halloween festen D': men faan! Hoppas festen är nästa lördag då D: buhuh!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh de har de godaste muffinsarna någonsin! omnomnom. Halloween är väl ändå nu på lördag? :c Vill du ses och fika förresten någon dag sen när du kommer hem?:D

2010-10-27 @ 20:50:06
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0