yearning for infinity

Kroppsdelen jag är mest nöjd med...
Konstigt nog måste det vara mina händer! Jag älskar mina händer! Jag älskar att jag har så långa smala fingrar. Att dom e så sjukt böjbara, även om alla brukar reta mig att dom är elastiska och som gummi, så är dom jag fett nöjd med de! Skit samma om jag biter ner mina naglar. Men jag gillar dom..! Dom e alltid så rena. Så raka...

okej jag ska sluta skriva konstiga saker. JAG ÄR FETT RASTLÖS!!! Och jag har suttit framför datorn lite för länge.. nu ska jag äta smörgås!
BTW! på höstlovet ska jag till tyskland PLUS i november ska jag även över helgen till London! Wuhhhh, fet nice


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack Val!!!

2010-10-12 @ 13:00:06
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: Lisa igen

för kommentaren på min bloggi alltså

2010-10-12 @ 13:00:32
Postat av: Sophia

älskar rubriken ;D Min favoritlåt!!!



Vallie hela du är fin!! Men speciellt dina händer :) Pussssssssss

2010-10-12 @ 19:05:30
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0