a man from argentina

Jösses! Jag brukar ha bra minne och komma ihåg det mesta från fyllan, men idag har total minnes förlust. Eller inte total, men jag kommer bara ihåg massor av småsaker. Som när jag och Alexander skulle röka chili (jag röker inte jag sa bara åt honom hur han skulle göra) Gud vad jag skrattade. Sen kommer jag ihåg hur jag ligger i en soffa med en deckad PH och Elvira bredvid mig. Sen kommer jag ihåg att jag hängde med världens skönaste 90-tals snubben med det coolaste håret! Ni vet som Will Smith har i Fresh Prince in Bel Air!
Sen att jag fick ett helt glas alkohol på min klänning och mitt hår. Att nån brud tvättade mitt hår nån gång mot slutet och att jag drack sprit från en nappflaska.
galen kväll!
Jag tror även jag dansade hem (själv) från nacka till stan. Hehe, min ipod har så bra låtar så jag kunde inte stoppa mig!


Kommentarer
Postat av: Spasmofen

Fortfarande halsbränna. :P

2010-09-05 @ 14:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0