Are you flirting with me?

Va i Barkaby idag med mother. Att jag orkade? Jag tror jag gick i sömnen i fem timmar, men tvingade mig själv att hålla ögonen öppna! Jag råkade somna på ett bord i ikea. ha ha. Crazy mann.
Menmen, jag köpte två Acne grejer. Ett par svarta chinos och en mörk blå stickad stor skön fin underbar kofta! Precis sån jag har letat efter typ hela mitt liv. Sen några underkläder också.

Nej men fan. Jag kom på imorse att jag gjorde en liten dum sak igår. Eftersom på senaste tiden drabbas jag av extrema migrän anfall konstant, speciellt i skolan. Jag har ett par extra starka från usa som får mitt huvud läka på typ två sekunder. Jag råkade ta en sådan igår när jag var lite full (jag hade slagit mitt huvud i en dusch grej och trodde jag hade fått hjärnskakning). Jag blev helt galen. Jag kunde inte prata på typ en timme och gick runt o stammade och flöt runt. Jag har inget minne från jag tog asprin till att det värsta hade gått över. Så ett råd. Blanda inte starka smärtstillande tabletter med alkohol! You go fucking crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0