details in my head

Mitt problem är, att jag tänker hela tiden att jag är ensam. Allt jag gör, så tänker jag att jag är ensam att göra detta. Min extrema ångest om vad jag ska göra efter skolan- jag är ensam. Vilket inte stämmer, för varje människa i min ålder tänker precis likadant. Min sjukdom (eller vad jag nu ska kalla det)- jag är ensam. Det finns faktiskt 5 andra i Sverige som också har den... höhö. När jag är ledsen- jag är ensam. Alla blir ledsna.
Det tröstar mig att tänka så, att jag inte är ensam. Att det finns människor i hela världen som delar allt med mig.
Jag glömmer bara bort det ibland. Det är då jag får mina ångestattacker.

pictures taken by me (valerie)

Kommentarer
Postat av: Sophia

ensamhet är den värsta känslan ....

2010-09-07 @ 22:44:26
URL: http://mjaof.devote.se
Postat av: v

känner jag typ varje dag :P

2010-09-08 @ 15:17:22
Postat av: Frida

Jag brukar också försöka tänka så när jag känner mig ensam, att alla känner så. Men det behöver ju inte hjälpa för det, för man känner sig fortfarande lika ensam och udda.



Du är annorlunda vallie, på ett bra sätt, du är unik inte konstig någonstanns, som du tror att andra tror (nu blev det rörigt men iaf) Du är så fin och du betyder mer för mig än du kanske tror, det blir så tomt när du inte är i skolan. Du gör stort intryck på alla du träffar, så du kommer klara dig utmärkt i framtiden :) du ska inte oroa dig :)



självklart vet ingen exakt hur du känner, ibland vet man inte ens vad man själv känner.. men alla har det jobbigt på olika sätt, så du kommer aldrig bli ensam, inte någon som du <3

2010-09-08 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0