drömfågel

Igår är dimma. Igår kommer jag inte ihåg. Eller typ... lite. Tur att mum och pap inte e hemma, så jag kunde komma hem hur full som hellst och prata i telefon klockan halv 2 på morgonen.
Vi va hemma hos Fridolf, och jag och Hed drack på tok för mycket. (eller hedda gjorde hehe).
Hur hårt jag än försöker minnas... så kommer jag itne ihåg allt... SUGER!
Jo jag minns hur jag träffade Max och Konrad i Tcentralen! Haha... och att jag och nån antonia sprang det snabbaste (har aldirg sprungit så fort som jag sprang igår)... eller de kanske bara jag som inbillla mig att vi sprang fort. Men  så missade vi tunnelbanan ändå!
Nu kom jag ihåg igen, att jag fick världens världens skattattack!! Det fanns magneter på kylskåpet (ni vet såna där ord magneter) så står jag och försöker läsa allt. Sen står det "Klia hennes pralin". Och jag har nog aldrig skrattat så mycket. Jag skrattade tills jag föll i sängen och somnade! hahaha.


Kommentarer
Postat av: Sophia

haha sötnos <3

2010-09-25 @ 11:56:46
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0