familje foton

Åh! Jag kom just hem från badet, på vägen hem mötte jag min gamla klasskamrat Walter från tyska skolan på gatan! Åh jag saknar tyska skolan så mycket <3 alla är så trevliga, så snälla. Stör mig på att alla svenskar (förlåt sverige) ska vara himla utseendefixerade. Jag är utseendefixerad även jag, dvs. jag kollar mig i spegeln innan jag går ut, jag kan sitta och kolla mig själv i spegeln mitt i natten när jag inte kan sova osv. Men det känns som om alla i min gamla skolan inte bryr sig lika mycket, och på så sätt blir de mycket vackrare. Nej usch, vad fel det här låter. Bara konstiga tankar som kommer in i mitt huvud, kanske inte borde dela dom, människor tar nog illa upp!

Jahap. Har inte mycket att dela förutom att jag har läxor o göra. Buuh! Och att ja är svintrött, och att min medicin har ökat sin dos på 50& procent! Ha..ha.. (va hos dr. idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0