fuck you assholes

Asså jag skakar av ilska. VAFAN?!?! Läste nyss en artikel. Fan asså. Jag kan inte beskriva min ilska.

"Sverigedemokraten Kent Ekeroth, 29, är snart en av Sveriges nya riksdagsledamöter.
Enligt honom kan en troende muslim inte vara svensk och han vill stoppa 90 procent av all invandring."

"– Med morot och piska ska vi få muslimerna att lämna Sverige, säger han."

"– Vi ser med oro på den framväxt islam har i Sverige precis som vi såg med oro på den framväxt nazismen och kommunism hade. Vi vill ha ett västerländskt fritt samhälle. Därför blir det första att stoppa invandringen och göra om en politik som går ut på integration, säger Kenth Ekeroth."
"Han vill stoppa 90 procent av all invandring till Sverige. De invandrare som redan bor i landet, i synnerhet muslimer, ser han helst att de återvänder till sina ursprungsländer."
"– Om man tror på islam och följer islam fullt ut – då kan man inte vara svensk, säger Ekeroth.
Den 29-årige blivande riksdagsledamoten tror att invandringen på sikt kan leda till inbördeskrig i Sverige.
– Men jag tror fortfarande att vi kan vända det, men vi måste agera snabbt, säger han"

1. Sverigedemokraten Kent Ekeroth, go fuck your self?
2. En troende muslim kan lika mycket vara svensk som en med judiskt bakgrund! I mean, många människor lämnar sin gamla religion och blir muslimer istället. Vi tar Muhammed Ali som ett exempel. Han var en vanlig kristen amerikan, men bytte religion till muslim. Är han inte amerikanare då?
3. "Med morot och piska ska vi få muslimerna att lämna Sverige!" Ah trevligt så han vill använda sig av våld för att bli av med invandrare.
4. "Den framväxt islam har i Svierge såg vi med samma oro på den framväxt som nazismen och kommuniskmen hade." HAHAHAHA asså seriöst? Skämtar han? Det är SD som skapar den nazistiska tanken i det hela! Invandrare blir bara era offer bara för att ni har högre makt nu när ni sitter i rikstagen! Det är ni, ni, ni, bara ni som skapar nazismen här i Sverige.
5. 90 % av all invandring i Sverige vill Kent Ekreroth stoppa. Människor i hela världen har beundrat och uppskattat Sverige för att vi har låtit människor som varit offer i krig komma till Sverige. Och nu tänker ni ta ifrån det och vill att alla skall återvända till sina ursprungsländer. Bra att ni sabbar vårt rykte! Lyckat!

Jag skäms. Min familj har varit med om mycket hemskheter under andra världskriget. Jag menar, min morfar växte upp med att se döda lik ligga på gatan varje dag. Hans far skickades till arbetsläger. Hela min familj har drabbats av psykiska svårigheter, sjukdomar, mardrömmar efter krigets slut. Och nu vill svenskar visa att "de kan prata helt plötsligt, och då ska det vara om hur det suger hur många invandrare som kommer in i sverige". Hellre att sverige är känt för sitt rykte, att vara ett tystlåtet folk, än att få ett rykte att vara nynazister, rasister, nationalister och bara älskar sitt land. sitt folk.

UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAERRHHHHGGGGHHHHH damp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0