långhals


Haha ni märker att jag har tråkigt. Men jag gick till spegeln för att dansa lite till Freddie Murcery, då jag upptäckte att min hals har vuxigt! Jag har aldirg haft en sån speciell lång hals, men damn. Kolla vad lång den har blivit! OK på den andra bilden lutar jag mitt huvud lite bakåt men ändå!
Ibland när jag vaknar så brukar jag märka "inatt har jag vuxigt". Och det är kul att se, eftersom mina vänner som alltid varit längre än mig är plötsligt lika långa eller kortare än mig. Jag har vuxit 2 cm sedan i vintras. Från 173-175. Och enligt min läkare ska jag växa 3 cm till om inte mer.
Min papa är 2 meter, min mama är 176 cm. Min bror är runt 190. Så jag är fortfarande kortast, men eftersom alla i min fars släkt växte i de sena tonåren, så har jag fått deras gener. Vi får se om jag blir 178... :S

Idag var jag iaf med min mina farmor på fotografiska muséet. Hon köpte mig en fin bok med fina modefotografier! Eftersom min största största dröm är att bli modefotograf, eller åka till krigsländer och dokumentera situationerna där!
Så det är asnajs! Jag har så tråkigt...-.- sitter här hemma och dansar till kul musik och orkar inte göra läxor. Päronen kommer hem kl 23 ikväll, så jag har hela eftermiddagen för mig sjäv! wuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0