marry xmas to you

Har en dålig allt dag idag.
Skolan var seg, jag och philip satt och gjorde ingenting i två timmar i väntan på att engelskan skulle börja. Satt och skrattade åt allt som rörde på sig och gick runt runt runt runt skolan.
Mitt hår är en katastrof.
Mitt ansikte är en katastrof. Mitt humör är en katastrof.
Jag sitter och lyssnar på jul musik och längtar tills vintern kommer, då man har en ursäkt för att ha på sig varma stickade tröjor!
Nej fan, jag längtar så tills på fredag! För då fyller min bästa Kaki år, och för då försvinner jag och Sophia iväg till Dalarna för att bo i ett fint slott med massa 1700-tals klänningar och färgglada träd. Vi kommer leka i löven som om man vore barn igen, ingen alkohol, ingen stress, ingen ingenting. Utan bara vi två. Precis så som jag gillar det!

model: some ducks and a beautiful sophia.
taken by: me.
place: Hagapraken, Stockholm

Kommentarer
Postat av: Sophia

Kan. inte. sluta. säga. det.

ÄLSKAR DIG <3

2010-09-28 @ 20:32:43
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0