OHM

Hoffmaestro igår! Lackade på en jävla fjortisbrud som skrek rakt i mitt öra. fick mega mega tinittus och kunde typ itne höra något på en halvtimme efter konserten haha! Hoffmaestro va as bra, dock FÖR mycket människor, FÖR mycket små fjortisar... jag som trodde att fjortisarna hade försvunnit hehe.
Efter drog vi hem till Vincent och dansade! Bussarna va dampiga och jag o Linnea kom hem först vid 6 imorse!
ÅHHHHHHHHH jag låter fett tråkig hur jag skriver idag men ja e så grymt trött så jag vet inte vad jag ska göra. Idag blir det en skön bakis dag:
- Promenad i Haga parken eller djurgården (humlegården maybe?)
- Call some friends mate.
- Bake something nice?
- Bjuda hem grannennnnnnnnnnnnnnnnnn och se på film! komkomkomokom
- knarka mig med smärtstillande
- RELASCHE!
- thats it!

- 11 september idag. Rest in peace alla som dog för 9 år sedan. Vi tänker på er!

taken by mi (val)


Kommentarer
Postat av: jhn

eey... vart är denna bild tagen?

2010-09-13 @ 00:08:11
Postat av: v

eey den e tagen i matla :P hurså? :D

2010-09-13 @ 19:17:24
Postat av: jhn

näe, just det där stället var skrämmande likt en by jag var i förra sommaren i spanien (cadaques), trodde det var i det där huset jag bodde men det var det ju inte, skulle vara jättetokigt annars. trodde jag hade suttit och spelat gitarr på den där bänken han röker på :(

2010-09-13 @ 21:43:02
Postat av: val

haha fan vad galet! :O men åh, älskar länder runt medelhavet! :') så fint!

2010-09-14 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0